Vlastní propagace je hlavně u menších a začínajících firmách rozhodující. Je to pochopitelné, jak jinak generovat zisk, když ne za pomoci platících zákazníků. Jenže mnohdy k vám mohou mít delší cestu, než jsou ochotni absolvovat. Mnoho takových firem pak balancuje na hraně přežití jenom z důvodu, že je potencionální zákazníci ve spleti všech dalších firem zkrátka nemohou najít. Tento problém má ale zdánlivě jednoduché řešení – reklama. Je ale potřeba podotknout, že placený obsah je poměrně drahou záležitostí a ne každá firma si ho může dovolit. Pojďme si ukázat základní prostředky reklamy, se kterými to jde i relativně levně. Možná budete nakonec překvapeni!
Sociální sítě jako skvělá platforma pro reklamu
Sociální sítě dnes představují virtuální svět, kterého je téměř každý větší či menší součástí. S oblibou si s nimi krátíme volné chvíle při cestě hromadnou dopravou či ve volných chvílích. A kde se objevuje velká masa lidí, je i pravděpodobnost, že zde své místo najde reklama. Právě sociální sítě jí připravují skvělý prostor, který má velký dosah. Jenže i reklama na sociálních sítích může být pro řadu firem finančně náročná. Založení profilu na některé ze sociálních sítí je však ještě stále zcela zdarma.
Pokud tedy vaše firma touží po zviditelnění, pak jsou právě sociální sítě směrem, kterým byste se měli dlouhodobě ubírat. V případě, že bude vás profil plněn zajímavými příspěvky, první zákazníci na sebe nenechají dlouho čekat.
PPC reklama i v zahraničí
Je vám tuzemský trh přeci jenom málo? No, možná je ten správný čas zamířit se svou nabídkou i do zahraničí. Jenže právě takové firmy mohou mít na zahraničních trzích značné znevýhodnění. Pomoci ale může PPC reklama USA nebo PPC reklama Anglie. Právě díky těmto internetových reklamám k vám budou mít i zahraniční klienti mnohem blíže.